מצבר עד הבית בבני ברק

מצבר עד הבית בבני ברק

לקוחותינו נהנים משירות החלפת מצבר עד הבית בבני ברק, תהליך החלפת המצבר הינו תהליך פשוט אך מומלץ להפקיד את ביצוע העבודה בידי אדם מיומן אשר ביצע החלפות מצבר במאות פעמים. אנשי המקצוע שלנו אחראים לאלפי פניות של לקוחות בתחום החלפת המצברים ולכם מבצעים את העבודה בצורה מקצועית ומהירה. החלפת מצבר בבני ברק מתבצעת באופן מהיר ויסודי , אנשי המקצוע שלנו מגיעים עד לביתו של הלקוח, הטכנאי מוודא את התקלה ובמידת הצורך מבצע חלפת מצבר. המצבר הינו קריטי בפעילות הרכב, המצבר אחראי על פעילות תקינה של מערכות רבות ברכב כגון מערכת המולטימדיה, מערכת מיזוג האוויר, מערכות התאורה של הרכב ולכן חשוב לשמור על חיי המצבר ולשים לב כאשר מתחילות בעיות אפילו הקטנות ביותר בפעילות המצבר. אורך חיי המצבר הינו כ-3 שנים ולכן חשוב להקפיד לבצע בדיקות של המצבר כאשר מתקרבים לפעילות של כ-3 שנים. תהליך הבדיקה הינו פשוט ניתן לעשות בכל מוסך, הגדלת ראש ובדיקת המצבר כאשר נכנסים למוסך יכולה לחסוך הרבה כסף וכאבי ראשי בעתיד ולכן חשוב לביטחונכם לבצע בדיקות של חיי המצבר. ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו בשיחה ישירה וללא צורך בהמתנה, אנשי השירות שלנו ידאגו להתאים בעבורכם את המצבר המתאים ביותר בעבור הרכב וידאגו להחליף את המצבר הישן והתקול במצבר חדש אשר יעניק לכם שקט נפשי וביטחון שלא תיתקעו עקב תקלת מצבר. לקוחות בני ברק נהנים בעבור החלפת מצבר במחיר מיוחד. אנשי המקצוע שלנו פרושים בנקודות מרכזיות באזור המרכז ולכן יכולים להגיע עד ללקוח במהירות האפשרית ועקב כך זמן ההמתנה של הלקוח הינו הקצר ביותר. פירסט מצברים מתמחה בהחלפת מצבר לרכב , החלפת מצבר לאופנוע, חלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר למשאית עוד ועוד. מבצעים החלפת מצבר לכל סוגי הרכבים, האופנועים והקטנועים.

3 טיפים לבדיקה שאכן מדובר בתקלת מצבר

1.כאשר הרכב מזהה שהמצבר חלש, הרכב ירמוז לכם שיש לבצע בדיקה של המצבר או להחליפו. בלוח השעונים של הרכב ישנה נורה מלבנית בצורת מצבר אשר נדלקת כאשר המצבר חלש. יש להתייחס לנורה בכובד ראש ובמידה ולאחר נסיעה היא אינה כבויה יש לגשת ולבצע בדיקה של המצבר הישן.

2.המצבר אחראי לפעילות של מערכות שונות הרכב, למעשה המצבר הינו סוללה אשר אחראית להזין את מערכות הרכב השונות כגון מערכת המולטימדיה , מערכת התאורה. במידה ואתם מזהים שאורות הרכב אינם פועלים כסדרת או אחת הנורות לפתע אינה דולקת ניתן לחשוד במצבר.

3.כאשר הנכם מנסים להניע את הרכב בעיקר בבוקר אך אתם מתחילים לשמוע רעשים מוזרים ומבינים שהרכב מתקשה לבצע את הפעולה הבסיסית של ההתנעה. לעיתים בחודשי החורף הקרים במיוחד או במידה והרכב עמד מספר ימים ללא התנעה הדבר יקרה עקב התפרקות המצבר אך במידה והדבר ממשיך לעוד מספר ימים לאחר מכן יש לבדוק את פעילות המצבר.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית