מצבר עד הבית ביהוד

מצבר עד הבית ביהוד

 

אנו מתמחים בהחלפת מצבר לרכב, החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר למשאית ועוד. יש בבעלותנו את כל סוגי המצברים המתאמים לכל הדגמים של הרכבים, אופנועים , קטנועים , משאיות , אופנועי ים וכו' , בעצם כל כלי רכב המצריך מצבר אנו יודעים לספק עבור הלקוחות שלנו את המצבר המתאים ביותר עבורו. מצבר עד הבית ביהוד הינו שירות ייחודי שאנו מעניקים ללקוחותינו. דואגים לתאים בעבור הלקוח את המצבר המתאים בדיוק עבורו נדאג להגיע עד ביתו של הלקוח בזמן הקצר ביותר. אנשי השטח שלנו פרושים בנקודות מרכזיות במרכז ארץ וכתוצאה מכך זמן ההגעה עד ללקוח הינו מינימלי. אנשי המקצוע שלנו מתמחים בהחלפת מצברים ובבעלותם ניסיון וידע רב בתחום. החלפת מצבר הינו תהליך מהיר למי שבעבורו מספיק ניסיון וידע מקצועי לבצע את החלפת המצבר. המצבר הינו אחראי על מערכות הרכב השונות כגון מערכת המולטימדיה , מערכת מיזוג האוויר , תאורת הרכז מבפנים ומבחוץ כלומר כל מערכות הדורשת חשמל לצורך עבודה תקינה. ניתן להגדיר את המצבר כסוללה בעבור הרכב שאחראית להפעלה של המערכות. חשוב להתאים את המצבר באופן מדויק בעבור הרכב ולאפשר למערכות לפעול בצורה האופטימלית ולכן אנו נדאג לבצע את העבודה הזאת בעבורך כדי לחסוך לך זמן. לקוחותינו נהנים מאנשי מקצוע אשר ביצעו אלפי החלפות מצבר וברשותם ידע רב ולכן אתם יכולים להיות בידיים טובות. משך החלפת המצבר אורך דקות בודקות ותוך זמן קצר אתם יכולים להמשיך בשגרת יומכם. מוקד השירות שלנו זמין 24 שעות ביממה ואתם מוזמנים לחייג לשיחה מהירה ללא צורך בהמתנה ולקבל מענה אנושי שיאפשר לכם מידע מקצועי מגורם אשר ברשותו ניסיון וידע בתחום. פירסט מצברים מעניקה ללקוחותיה שירות עד הבית ובנוסף לקוחות מיהוד והסביבה נהנים ממחירים מיוחדים בעבור החלפת מצבר עד הבית.

3 טיפים בבחירת מצבר חדש

1.היצרן ממליץ באופן מדויק בעבור המצבר המתאים לרכב ולכן במידה והנכם רוצים להתאים את המצבר הטוב ביותר בעבור הרכב , יש להסתכל בספר הרכב שהגיע עם הרכב. נוסף על כך ניתן לחפש באתרינו את סוג הרכב אשר ברשותכם ולמצוא את המצבר המתאים עבור הרכב.

2.כאשר רוכשים מצבר חדש יש להתייחס לתקופת האחריות אותה מעניקים. ניתן למצוא פערים גדולים במחיר עקב תנאי אחריות שונים. ישנם מצברים עם אותם נתונים עם הפרשים גדולים במחיר הדבר נובע עקב תקופת אחריות קצרה יותר אותה מעניק היצרן ולכן חשוב לשים לב לדקויות בבחירת מצבר.

3.קניית מצבר והחלפתו אצל אנשי מקצוע המיומנים בעבדותם וכבר ביצעו מאות החלפות של מצברים בכל הסוגים. מצבר הינו קריטי בפעילות הרכב ולכן יש לתת לאיש מקצוע מיומן לעשות את העבודה. אורך חיי המצבר הינו כ-3 שנים ולכן מומלץ להתקין את המצבר באופן מקצועי ובטיחותי ולהנות משנים של שקט מצד המצבר.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית