You are currently viewing מטען נייד למצבר

מטען נייד למצבר

כולנו מכירים את הסיטואציה המעצבת כאשר אנחנו בבוקר הכי עמוס שלנו נכנסים לרכב במטרה להתחיל את היום ופתאום הצרה הכי צרורה מתגלגלת אלינו. מסובבים את מפתחות הרכב ומצפים לשמוע את המנוע מתעורר לחיים אך שום רע לא נשמע. מיד מנסים שוב ושוב לסובב את מפתח הרכב אך צליל המנוע לא נישמע באופק. כאן מתחילות הצרות שלנו ואיכשהו הדבר תמיד קורה ביום הכי קשוח שמצפה לנו ביום שיש לנו המון משימות. 

בהחלט חוויה מוכרת ולא נעימה אבל יש לנו דרך למנוע את זה! בכדי לא להיתקע עם בעיות מצבר ולא להמתין ולשבור את הראש איך ממשכים בשגרת היום ללא הרכב. ישנן 2 אופציות ליצור קשר עם פירסט מצברים במוקד השירות שלנו אשר זמין 24 שעות ביממה ולהמתין כחצי שעה עד שתקבלו מצבר חדש עם אחריות יצרן זאת הייתה אופציה א. 

אופציה ב' מבעוד מועד להקדים תרופה למכה ולרכוש בכל חנות לציוד חשמלי מטען נייד למצבר הרכב המכונה גם בוסטר לרכב. בעזרת המטען לרכב ניתן לחבר בקלות כבלים קטנים למצבר הרכב ולבצע טעינה מהירה של המצבר אשר התרוקן והשאיר אתכם הסיטואציה הלא נעימה הזאת. 

אין צורך יותר לחפש נהג אחר עם כבלים לרכב הפתרון המושלם ביותר הינו מטען למצבר. מטען המצבר דומה מאוד במימדיו למצבר נייד של פלאפון. מטען הרכב הקומפקטי מסוגל להטעין מצבר של רכב ומצברים של אופנועים וקטנועים. 

מטען נייד לרכב יאפשר לכם פתרון מהיר לאותו הרגע בנוסף יאפשר לכם להמשיך את שגרת יומכם העמוס ללא תקלות מיותרות ועוגמת נפש. השימור הבוסטר לרכב הינו פשוט במיוחד , ישנם 2 כבלים שחור ואדום ופשוט מחברים את האדום לצד הפלוס של המצבר ואת הצד השחור למינוס של המצבר וכעת ניתן להמתין מספר דקות עד שהמצבר המרוקן יטען ויאפשר לכם שוב לשמוע את צליל המנוע שאליו כל כך התגעגעתם.

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לכל בעיה בתחום המצברים ואנו נשמח תמיד לתת את המענה המהיר ביותר והמקצועי ביותר. אנו מתמחים החלפת מצברים , מצברים עד הבית הינו שירות ייחודי שאנו מעניקים לכל לקוחותינו באזור המרכז. הנכם יכולים לסמוך על אנשי המקצוע מהשורה הראשונה אשר ידאגו לתהליך החלפת מצבר מהיר בטיחותי ומקצועי.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית