You are currently viewing קטנוע לא מניע

קטנוע לא מניע

כאשר האופנוע או הקטנוע לא מניע יש כמה דברים שאפשר לעשות לפני שמזמינים איש מקצוע או גרר. מרביתנו מכירים את הרגע הזה שצריך דחוף לנסוע ממקום למקום ובדרך כלל האופנוע עובד בצורה תקינה אבל ברגע שהכי צריך אותו משהו משתמש וברגע שאתם מסובבים את המפתחות לא קורה דבר. בדרך כלל שומעים רעש של ניסיון הנעה ואז אנחנו מנסים שוב ושוב וכלום לא משתנה.

ישנם מספר דברים שניתן לבדוק לפני שמזמינים איש מקצוע כאשר האופנוע לא מניע. מהניסיון שלנו מרבית המקרים מתרחשים בחודשי החורף הקרים בנוסף במידה ולא הנעתם לא האופנוע מספר ימים. לעיתים המצבר מתרוקן ויש צורך להטעין אותו אך לעיתים כעבור פרק זמן ממושך הגיע הזמן להחליף את המצבר. לעיתים ישנן בעיות הנעה ידועות בשעות הבוקר כאשר האופנוע עמד לילה שלם בקור.

ממליצים לבדוק את הדברים כאן ברשימה כאשר האופנוע או הקטנוע לא מניע. לעתים חוסר תשומת לב בדברים הקטנים מונעים מהקטנוע להניע כמו רגלית למטה ומונעת הנעה או כפתור ההנעה לא פועל.

1.לבדוק אורות האופנוע – המצבר אחראי על המערכות החשמליות של הרכב הדו גלגלי שלכם ולכן במידה וישנה בעיה בפנסים כנראה שהמצבר תקול

2.בדיקת האיתותים – כשהמצבר מתרוקן או מתקלקל ישנה פגיעה במערכות החשמליות של האופנוע ולכן יתכן שהאיתונים לא יעבדו

3.צופר האופנוע – יש לבדוק האם צופר האופנוע תקין או לא

לעיתים כאשר המצבר בדרך לסיים את דרכו ניתן להבחין ברמזים כגון שהפנסים מדי פעם לא עובדים כראוי או שיתכן והאיתותים לפעמים פועלת אך לפעמים לא. דברים אלה חייבים להדליק אצלכם נורה אדומה ולגשת מיד לבדוק את המצבר. הדבר יחסוך לכם הרבה כאב ראש ועוגמת נפש ולכן מומלץ כאשר מבחינים בסימנים אלה לגשת בצורה יזומה למקום מוסמך שיבדוק את המצבר.

אנו מתמחים בהחלפת מצברים לאופנועים וקטנועים. ניתן ליצור קשר במוקד השירות 24 שעות ביממה ואנחנו נדאג להתאים בעבורכם את המצבר המתאים ביותר בשבילכם. מצברים עד הבית הינו שירות ייחודי באזור המרכז לכל לקוחותינו.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית