מצבר לקיה פיקנטו

מצבר לקיה פיקנטו

 

קיה פיקנטו הינו אחד הרכבים ביותר פופולארים בישראל. הרכב הגיע לישראל בשנת 2017 וכבר היה ניתן להבין שמדובר בלהיט מחירות. הצרכן הישראלי מאוד התחבר לסוג הרכב עקב הקומבינציה של המחיר והגודל הרכב. מבחוץ אולי קיה פיקנטו ניראה פשוטה אך מפנים שהיא שווה את תמורתה . עד היום מוכנית קיה פיקנטו היא אחת הנמכרות בשוק וניתן לשים לב לאלפי מכוניות על הכביש. הרכב הינו מותג חזק בקרב הצרכן הישראלי. הרכב הינו בטיחותי ומאפשר חוויה נהיגה מקצועית , נותנת פייט מספק למתחרות שלה בענף. לסיכום הקיה הינה מכונית קטנה ונוחה אשר משלב מערכות בטיחות ומחיר אשר מתאים לשוק.

החלפת מצבר

איזה מצבר מתאים לקיה פיקנטו?

המכונית הינה מכונית קטנה וחסכונית ובהתאם לכך היצרן דורש מצבר יחסית קטן ובכך מאפשר ללקוח לקבל תפוקה מרבית של המצבר ובנוסף לא לקרוע את הכיס על מצבר יקר. חשוב להדגיש היתרון הגדול של קיה פיקנטו הוא גם המחיר של הרכב וגם חשוב לשים לב כאשר רוכשים רכב מה עלות הטיפולים וחלקי החילוף כגון החלפת מצבר . כאשר אנחנו מבצעים החלפת מצבר לרכב חשוב לשים לב למפרט המצבר ולהסתכל במיוחד על האמפר של המצבר.

לקיה פיקנטו לפי הוראות יצרן דרוש מצבר 40-50 לאמפר וזאת בהתאם לשנה הייצור של הרכב ולעוצמת הרכב אשר מתאפיינת בעוצמת המנוע.

במידה ואתם עדיין מבולבלים מבכל המידע שסיפקנו עבורכם אל תשכחו שאתם בידיים טובות. חברת פירסט מצברים מבצעת החלפת מצברים בסיס שוטף. החלפת מצבר לקיה פיקנטו הינו דבר שבשגרה לכן אתם יכולים לחייג בשיחת מהירה ללא צריך בהמתנה וקבל ייעוץ איזה מצבר מתאים בצורה הטובה ביותר לרכב שלכם ועוד בונוס קטן אנחנו גם נדאג להגיע אליכם עם המצבר החדש ולהחליף אותו על המקום. היתרון הבולט שלנו הינו הוא המחיר המיוחד שלקוחותינו נהנים בקניית מצבר ומאפיין נוסף הוא הזמן שלוקח לנציג שלנו להגיע עד הלקוח. נציגי השירות שלנו פזורים ברחבי נקודות מרכזיות בגוש דן ויגיעו עד ללקוח בזמן הקצר ביותר ויתנו מענה לתקלה. אנחנו מבינים את המצוקה שאתם נמצאים בה כאשר הרכב אינו מתניע ואנחנו כאן בשבילכם בכל תקלה ובקשה.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית