מצבר עד הבית בבאר יעקב

מצבר עד הבית בבאר יעקב

פירסט מצברים מתמחה בשירותי החלפת מצבר לכל סוגי הרכבים והקטנועים. הטכנאים שלנו משרתים נאמנה אלפי לקוחות ומצבעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. אנו דואגים להגיע עד לביתו של הלקוח עם המצבר החדש ותוך מספר דקות בודדות מבצעים את החלפת המצבר ומאפשרים לכם לצאת לדרך. אנשי המקצוע שלנו מתאפיינים בהגעה בזמן הקצר ביותר עד ללקוח  ישנה פריסה רחבה באזור המרכז של הטכנאים ולכן אנו יודעים כמה הזמן שלכם חשוב ונגיע זמן קצר. 

מוקד השירות פעיל 24 שעות ביממה וידאג לעזור ללקוחותינו בכל שאלה ותקלה. נדאג להתאים בעבור הלקוח את המצבר המתאים ביותר בעבור הרכב ולספק עד אליך את המצבר החדש. כידוע המצבר אחראי על פעילויות החשמל ברכב ולכן חשוב להיעזר באיש מקצוע מנוסה אשר יבצע את החלפת המצבר וידאג שהרכב יעבוד בצורה תקינה ולכן חשוב לבדוק ולסמוך על טכנאים מקצועיים. לאחר פעולת החלפת המצבר של אנשי המקצוע שלנו, לקוחותינו נהנים מתעודת אחריות אשר תלווה את הלקוח בשנים הקרובות ובכל שאלה או בעיה לקוחותינו פונים אלינו ונעזרים בכל שאלה. מתמחים בהחלפת מצבר לרכב , החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר למשאית , החלפת מצבר לקולנועית  החלפת מצבר לאופנוע ים. 

מצבר הינו תחום ההתמחות שלנו ואנחנו נדאג להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. מצבר חדש יעניק לכם שקט ושלווה ל3-4 השנים הקרובות ולכן חשוב לבדוק ולבצע סקר שוק כאשר רוכשים מצבר חדש.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית