מצבר עד הבית בהוד השרון

מצבר עד הבית בהוד השרון

 

לקוחות של פירסט מצברים נהנים מהחלפת מצבר עד הבית בהוד השרון. אנחנו מתמחים בהחלפת מצבר לכל סוגי הרכבים , החלפת מצבר לרכב , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר לקטנוע ועוד. תהליך החלפת מצבר הינו תהליך חשוב ואין לתת לאפשר לאדם לא מיומן לבצע החלפת מצבר ברכב שלכם. אנשי המקצוע שלנו מנוסים ומיומנים ואחראים על מאות קריאות של לקוחות בנוגע להחלפת מצבר. אנו מענקים ללקוחותינו מצבר חדש עם תעודת אחריות אשר תבטיח לכם ביטחון ונהיגה בטובה. תהליך התאמת המצבר לרכב הינו תהליך חשוב מאוד מכיוון שהמצבר אחראי על מגוון מערכות שונות ברכב כמו מערכת התאורה של הרכב , הפנים , מערכת המיזוג ומערכות המולטימדיה ולכן חשוב להפקיד מצבר בעל עוצמה מדויקת לדרישות הרכב. היצרן ממליץ בפרטי פרטים על אודות המצבר המתאים ביותר בעבור הדגם ואנחנו בפירסט מצברים נדאג לבצע את ההתאמה המושלמת של המצבר לרכב. ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו 24 שעות ביממה מכיוון שאנחנו מבינים את הצורך של לקוחותינו אשר נתקעים עם מצבר מרוקן לחלוטין וללא יכולת להניע את הרכב עקב כך אנחנו נדאג להגיע עד לביתו של הלקוח בכל זמן ובכל מזג אוויר ולבצע את החלפת המצבר. תהליך החלפת מצבר הינו תהליך מהיר ולאנשי המקצוע המנוסים שלנו וכעבור זמן קצר אתם תוכלו להמשיך את שגרת היום שלכם. אנשי המקצוע שלנו פועלים בנקודות מרכזיות אזור המרכז והדבר מאפשר הגעה מהירה ביותר עד ללקוח. אין צורך בהמתנה ארוכה אנשי המקצוע הטובים ביותר יגיעו עד אליכם ויבצעו החלפת מצבר.

3 טיפים לרכישת מצבר

1.ניתן לקנות מצבר חדש או מצבר יש שניה לרכב. אנו ממליצים ללקוחותינו להשקיע קצת יותר ולהתקין מצבר חדש ברכב. אחריות המצבר הינה אחריות גדולה מכיוון שהמצבר אחראי על הפעילות השוטפת של מערכות שונות ולכן מומלץ להתקין מצבר חדש ולהינות ממספר שנים של שקט.

2.כאשר רוכשים מצבר יש לשים לתעודת האחריות אשר מספר היצרן. לעיתי ניתן לראות מצבים זהים אך פערי מחירים. פערי המחירים נובעים עקב תנאי אחריות, המצבר הזול יותר יהנה ממספר מועט של חודשי אחריות לעומת המצבר היקר יותר.

3.יש לרכוש את המצבר החדש במקום אשר מתמחה במצברים, במוסך אשר מבצע החלפת מצברים או בחנויות המתמחות בעולם הרכב. יש לשים לב שהמצבר מגיע האריזה והינו חדש

 

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית