מצבר עד הבית ביפו

מצבר עד הבית ביפו

 

אנו מבצעים החלפת מצברים לכל סוגי הרכבים , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר לקטנוע. פירסט מצברים מתמחה בהחלפת מצבר ישירות עד ללקוח. אנשי המקצוע שלנו יבחרו בעבורכם את המצבר המתאים ביותר לכלי הרכב אשר בבעלותכם ובנוסף יגיעו עד לביתכם לבצע את החלפת המצבר. החלפת מצבר הינו תהליך פשוט אך מטעמי בטיחותכם מומלץ לבצע החלפת מצבר בידי אדם המכיר את התהליך וביצע עשרות תקלות הכרוכות במצבר. ניתן לחייג למוקד השירות שלנו 24 שעות ביממה ואנחנו נגיע ליפו עד לביתכם לצרוך החלפת מצבר ביפו. אנשי הצוות שלנו מאופיינים בזמן הגעה מהיר במיוחד עד ללקוח וזאת בזכות פריסה רחבה של בעלי המקצוע שלנו בנקודות מרכזיות במרכז הארץ עקב כך הלקוח ממתין דקות בודדות עד אשר מגיע הטכנאי עם המצבר החדש לצורך ביצוע החלפת המצבר. לקוחותינו נהנים מאנשי מקצוע עשירי ניסיון בתחום החלפת המצברים וזוכים לשירות מקצועי ואדיב. הלקוח מקבל מצבר חדש אשר ידאג לשרת נאמנה את בעליו. חשוב להתאים את המצבר החדש באופן המדויק ביותר בעבור הרכב שלכם ולכן אין להתפשר על מצבר שאינו מתאים בדיוק בעבור הרכב. המצבר אחראי לפעולות מערכות שונות ברכב כגון מערכות התאורה של הרכב , מערכת המולטימדיה , לוח השעונים החשמלי ובנוסף מערכת מיזוג האוויר. מערכות פועלות על חשמל והאחריות לפעילות תקינה של מערוכות אלה הינה באחריות המצבר. החלפת מצבר ביפו ללקוחותינו מתבצעת במהירות ומקצועיות בנוסף הלקוחות נהנים ממחיר הוגן וחזרה מהירה להמשך היום עם מצבר חדש.

3 טיפים לשמירה על המצבר

1.לפני שעוזבים את הרכב יש לבדוק שהאורות בתוך הרכב ומחוץ לרכב מכובים. כאשר משאירים את תאורת הרכב דלוקה לאורך זמן גורמים לפריקה של המצבר ותהיה בעיה בהנעת הרכב. חשוב לשים לב לפני שעוזבים את הרכב האם אורות הרכב כבויים.

2.כאשר מרימים את מכסה המנוע של הרכב יש להציץ אל המצבר. יש לשים לב האם המצבר מחובר כרואי ובנוסף האם הכבלים אשר מחוברים למצבר אינם קרועים או בלויים, כבלים בלויים יכולים לגרום להפסקה פתאומית של הצבר ולכן יש לשים לב אל המצבר כאשר מרימים את מכנסה המנוע של הרכב.

3.ניקוי המצבר , בחודשי החורף לעיתים חודרים בוץ ואבק אל מתחת למכסה המנוע ולכן יש לשים לב אל המצבר ובמידת הצורך לנקות את הבוץ ואבק מהמצבר

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית