מצבר פריקה עמוקה

מצבר פריקה עמוקה

 

הייחודיות של מצבר פריקה עמוקה הינו טעינה ופריקה מחדש בכל פעם עקב כך ניתן להשתנה שוב ושוב באנרגיה חוזרת. בשונה למצברים אחרים מצבר פריקה עמוקה מכיל בתוכה נוזל ייחודי אשר מותאם למצברים בעלי פריקה עמוקה. למרות הייחודיות שלו יש לו מגוון תפקידים. 

מצבר פריקה עמוקה מיועד למלגזות , קולנועיות , במות הרמה , כיסאות גלגלים חשמליים , סירות , מבר לכלי שיט.

ישנם סוגים שונים של מצברי פריקה עמוקה עם מאפיינים שונים, כאשר ברצונכם להחליף מצבר פריקה עמוקה יש להתקין מצבר זהה למצבר הישן בעל מאפיינים זהים. עוצמת האמפר של המצבר הינה קריטית כאשר מחלפים מצבר. תפקיד המצבר הינו להפעיל את המערכות החשמליות ולכן יש להתקין מצבר בעל עוצמה ייעודית אשר תיתן מענה מתאים לצרכים שלכם.

תחזוקה של המצבר – כיצד עושים את זה נכון? נאריך את חייב המצבר

ראשית יש לבחון לעיתים את המצבר מבחינה חיצונית, להביט על המצבר ולחפש האם יש חלודה על המבצר או סדקים. לעיתים מצטבר לכלוך על דפנות המצבר ולשן יש לנקות עם מטלית.

במידה וזיהיתם שהמצבר רטוב או כל נוזל אחר על דפנות המצבר כנראה מדובר בנזילה מהמצבר ולכן יש לגשת למקום מתאים אשר יבדוק את העניין במקצועיות. חשוב להדגיש אין לגעת בנוזל המצבר!

 בדיקת חיבורים של המצבר – כאשר אתם פותחים את מכסה המנוע וסיימתם לבדוק האם יש רטיבות או לכלוך יש לבדוק האם המצבר מחובר בצורה תקינה. יש לראות שהכלים של המצבר אינם רופפים ומחוברים היטב לקטבים של המצבר. יש לשים לב האם יש בלאי על הכבלים המחוברים אל המצבר במידה וכן יש לגשת לאיש מקצוע.

אנו מתמחים בהחלפת מצברים ולכן נשמח לבצע את עבודת החלפת המבצר בעבורכם . אנו מספקים מצברים עד הבית בכל אזור המרכז. במידה ואינכם יודעים באיזה מצבר אתם צריכים אנו נדאג לתאים את המצבר הייעודי עבורכם ונחסוך לכם את הכאב ראש. ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו 24 שעות ביממה ונדאג להגיע עד לביתכם להחליף בעבורכם את המצבר. לקוחותינו נהנים מזמן המתנה קצר במיוחד וכבר תוך פחות מחצי שעה נגיע אליכם ונחליף את המצבר.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית