You are currently viewing מצבר ורטה Varta

מצבר ורטה Varta

המצברים של חברת ורטה הינם מצברים בעלי שם עולמי, החברה המייצרת את המצברים הינה החברה הגדולה בעולם בתחום ומוכרת בשם ג'ונסון קונטרולס. החברה היא חברה גרמנית המספקת מצברים לכל מותגי הרכבים הגדולים והמוכרים בשוק. החברה בעלת מוניטין ותספק לרכב שלכם את העוצמה הנדרשת לתפקוד מרבי. כאשר אתם בוחרים המותג הגרמני את מבטיחים לעצמכם נהיגה בראש שקט ויכולים לשכוח לשנים הקרובות מהחלפת מצבר. בחירת המצבר הינה בחירה קריטית ואתם יכולים להיות בטוחים עשיתם את הבחירה הנכונה כאשר תרכשו את המצבר של חברת ורטה.

מחירי מצברי ורטה הינם יקרים יותר מהמתחרים בשוק המצברים אבל המצר ישמש לכם לאורך זמן ולא יהיה צרוך להיות בפחד תמידי שהמצבר יפסיק פתאום פעילותו , למעשה שאתם קונים מצבר של המותר העולמי של חברת ורטה אתם קונים שקט לאורך זמן ארוך יותר , המצברים מבטיחים לרכב שלכם עבודה אופטימלית. יתרון נוסף של חברת ורט הינו שחברה מעניקה אחריות ארוכה במיוחד לעומת המתחרים האחרים בשוק , ניתן להבין שמותג מאמין במוצג שהוא מעניק ללקוחותיו ובטוח לתת אחריות ארוכה יותר מהמתחרים

3 היתרונות הבולטים בבחירה במצבר ורטה

אחריות ארוכה יותר מאשר המתחרים האחרים בשוק המצברים. ניתן להבין שהמותג מאמין מאוד במוצר שנמכר ללקוחותיו ומוכן לאחרת את האחריות המלאה על המוצר ולכן תקופת האחריות הינה ארוכה יותר מאשר אצל המתחרים.

2.המצבר של חברת ורטה פורק את עצמו לאט יותר מאשר המצברים האחרים. היתרון כאן שתוכלו להשתמש במולטימדיה של הרכב ולהטעין את הפלאפון גם לאחר שהרכב כבה לזמן ארוך יותר מאשר שאר המתחרים בשוק המצברים.

3.שקט נפשי ,קניית מצבר של המותג הגרמני מעניק לך ולמשפחה שלך שקט נפשי לתקופה ארוכה יותר מאשר האחרים. 

לקוחות חברת ורטה

מצברים של חברת ורטה מותקנים אצל מיליוני לקוחות מרוצים ברחבי העולם. המותג הינו בעל של עולמי עקב כך החברה מעניקה אחריות ארוכה יותר מהמתחרים בשוק המצברים.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית