You are currently viewing מצבר עד הבית בבת ים

מצבר עד הבית בבת ים

החלפת מצבר לרכב בבת ים , פירסט מצברים אחראים על החלפת המצבר שלכם לרכב ויספק אותו עד לביתכם או למקום שאתם נמצאים בו ולא מצליחים להתניע. מוקדי השירות שלנו פזורים ברחבי מרכז הארץ ונותנים מענה מהיר ומקצועי עד ללקוח. בעזרת שיחת טלפון למוקד השירות נציגנו יתאימו עבורך את המצבר המתאים ביותר עבורך. פירטס מצברים מתמחים בהחלפת מצברים לרכב , החלפת מצבר לאופנועים , החלפת מצבר לקטנועים ועוד מגוון כלים הדרושים כל סוג של מצבר. החברה בעלת מוניטין והתמחות ייחודית בהחלפת והתאמת מצברים ללקוח. אתם יכולים להישאר רגועים אין צורך לחפש ולשבור את הראש איזה מצבר אתם צריכים ברכב שלכם. אנשי המקצוע שלנו החליפו כבר אלפי מצברים בכל סוגי הרכבים והאופנועים ויודעים להתאים באופן מושלם את המצבר המתאים שיאפשר עבודה אופטימלית לרכב. מהירות משלוח המצבר בין המהירים בשוק וכבר תוך פחות מ-50 דקות אתם כבר תמשיכו את היום בצורה מושלמת. אין צורך להתאכזב ולמרר בבכי כי המצבר החליט בוקר אחד שהוא סיים את תפקידו. החלפת המצבר מלווה בקבלת אחריות , אנחנו נדאג שהמצבר ישרת אתכם נאמנה לאורך תקופה ארוכה ותכלו להנות ממצבר חדש איכותי ובמחיר הכי טוב בשוק. פירסט מצברים מספקים ללקוחותיהם את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור המצבר.

3 טיפים לתחזוקת רכב לחורף

  1. תחילת החורף מלווה במזג אוויר סוער וכבישים חלקים ואף אחד מאתנו לא היה רוצה לעצור בשול הרכב מכיוון שהרכב לא מניע ואתם לא יכולים להמשיך לנהוג . כאשר אתם נכנסים לתקופת החורף יש לבצע מספר בדיקות בסיסיות כמו בדיקת שמנים , פותחים את המנוע פותחים את מיכל השמן ובודקים את מפלס השמן בקלות.

2. בדיקת צמיגי הרכב , כאשר תקופת החורף מגיעה יש להיזכר מתי בפעם האחרונה החלפת את הצמיגים של הרכב. ניתן לראות את תאריך ייצור הצמיג על גבי צידי הצמיד הכיתוב מופיע הוא השנה והשבוע של הייצור . לדוגמה 18\20 כלומר הצמיג יוצר בשבוע 20 בשנת 2018. בנוסף את לבדוק את הצמיג ויזואלית , במידה והצמיג חלק יש להחליף את הצמיגים לקראת החורף.

3. בדיקת מערכת הבלמים, הכבישים רטובים יותר בחודשי החורף לכן זמן הבלימה הוא יותר ארוך מהרגיל. יש לבדוק שהבלמים של הרכב עומדים בדרישות ויעשו את העבודה הנדרשת במידה ותעברו החלקה ותבלו באופן פתאומי

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית