You are currently viewing מצבר עד הבית בגבעתיים

מצבר עד הבית בגבעתיים

החלפת מצבר לרכב בגבעתיים ובאזור המרכז , אנשי הצוות שלנו מגיעים עד ללקוח במהירות אפשרית מבצעים בדיקה יסודית של התקלה ומבצעים את התיקון המתאים במחיר המשתלם ביותר עבורך.

לקוחותינו נהנים ממקצועיות חסרת פשרות , הגעה בזמן המינימלי עד ללקוח ובנוסף קבלת מחיר משתלם.

אין צורך להתאכזב ולהתבאס בגלל שהמצבר החליט שהוא מסיים את דרכו   הדבר שכיח בהחלט לכן הפתרון המהיר ביותר הינו לצלצל למומחי המצברים שלנו וכבר אחד מנציגנו בדרך אליכם.

מצבר לרכב עד הבית בגבעתיים ובכל אזור המרכז במהירות האפשרית עד אליך.

3 טיפים בבחירת מצבר

1. יצרני הרכב מפרסמים בספר הרכב מה הן הדרישות של תפוקת המצבר אשר זקוק הרכב לפעילות תקינה. ניתן לבדוק את הפרמטרים של המצבר שהיצרן ממליץ עליו ובכך לקנות המצבר המתאים לרכב. הפרמטרים החשובים הינם הגודל של המצבר , הזרם שמפיק המצבר והמתח.

2. עמידות לתנאי מזג אוויר קשים, המצרים אשר הינם תוצרת ישראל מתאימים למרבית הרכבים המיובאים , יתרון נוסף במצברים המקומיים הינו שרידות למזג אוויר מקומי. היצרנים הישראלים של המצברים מודעים לחום הכבד השורר החודשי הקיץ ולכן עשו את ההתאמות שהמצבר יתאים בצורה מושלמת לרכב שלב למרות החום הכבד. הערה נוספת לעיתים עדיף מצבר תוצרת כחול לבן מאשר מצבר אירופאי בכלל תנאי מזג האוויר המצברים הישראלים רגילים אליהם.

3. בדיקת תנאי האחריות , לאחר קניית מצבר יש לשים מה הם תנאי האחריות כלומר מה משך האחריות . טיפ קטן מומלץ לקנות מצבר תוצרת כחול לבן עקב תנאי האחריות והיכרות עם המצברים המקומיים , אנשי המקצוע מכירים את המצברים מקומיים ויכולים לעזור במקרה הצורך.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית