You are currently viewing מצבר עד הבית בראשון לציון

מצבר עד הבית בראשון לציון

פירסט מצברים מתמחים בהחלפת מצבר לרכב , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר לקטנוע. החברה בעלת פריסה רחבה של אנשי מקצוע הפזורים ברחבי המרכז . החלפת מצבר עד הבית בראשל"צ מתבצעת באופן היסודי והמקצועי ביותר. אנשי הצוות מגיעים עד ללקוח ומעניקים שירות מקצועי ואדיב. החזון שלנו הוא מקצועיות , מהירות וניסיון. אנשי המקצוע שלנו אחראים להחלפת אלפי מצברים בכל חודש , החלפת מצברים לרכבים , לקטנועים ואופנועים ועוד. החלפת המצבר מתבצעת בביתו של הלקוח או בנקודה אחרת שאותה מציין הלקוח ברגע שהוא יוצר קשר עם המוקד שירות. המוקד שולח אליכם את הנציג שנמצא גיאוגרפית הכי קרוב למקומכם וכבר לאחר זמן קצר הוא אצלכם. מוודאים במקום שאכן מדובר בתקלת מצבר ויש צורך לבצע החלפה , לאחר מכן מפרקים את המצבר התקול מהרכב ומרכבים את המצבר החדש אשר מתאים בצורה מושלמת לרכב שלכם. התהליך אורך מספר דקות בודדות ואתם יכולים לצאת להמשך היום. הלקוח מקבל תעודות אחריות על המצבר החדש. אין צרוך בחשש ודאגה לרכב אנשי פירסט מצברים כבר בדרך אליכם להציל לכם את יום ולהחליף את המצבר.

3 טיפים לבדיקות בסיסיות למצבר לקראת החורף

  1. כאשר פותחים את המכסה המנוע אנחנו ממליצים לקראת חודשי החורף הבאים עלינו לרכוש ספריי שמן פשוט ולרסס על קטבי המצבר ניתן לזהות אותם בעזרת הסימנים פלוס ומינוס הנמצאים על מצבר , לרסס קצת שמן הדבר שומר על מגעים תקינים ויכול להציל אתכם בחודשי החורף.
  2. במידה וקפצתם למוסך עקב בעיה כלשהי , תבקשו שהמוסכניק יביט במצבר ויבדוק את תקינותו . פעולה פשוטה שכזאת יכולה לחדד לכם האם דרוש להחליף את המצבר ויכול לחסוך לכם זמן וכסף. אתם לא רוצים להיתקע עם מצבר תקול באמצע יום גשום.
  3. בדיקה ויזואלית של המצבר האם לא נוצרה קורוזיה על המצבר. אנחנו מבינים שאתם לא כל כך אוהבים לפתוח את מכנסה המנוע של הרכב אבל מדי פעם מומלץ בכל זאת לעשות את זה הדבר יכול חסוך הרבה כאבי ראש. יש להציץ על המצבר אם אתם רואים קורוזיה שנוצרה. ניתן לקחת סמרטוט ולהעביר את המצבר.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית