You are currently viewing מצבר עד הבית ברמת גן

מצבר עד הבית ברמת גן

החלפת מצבר עד הבית בר"ג – השירות שלנו של החלפת מצבר לרכב מתמקד באזור המרכז. אנשי הצוות שלנו פרוסים במספר מוקדים מרכזיים באזור גוש דן עקב כך ההגעה לבית הלקוח היא המהירה ביותר. ניתן לתקשר בכל זמן ובכל שעה , אנחנו מבינים שאתם יכולים להיתקע עם רכב שלא מתניע ולכן אנחנו זמינים בכל זמן ובכל שעה. כאשר הלקוח מחייג למוקד שלנו הדבר הראשון אנחנו מבינים האם בעיה היא במצבר וכאשר התקלה אותרה , אנשי הצוות שלנו מתאימים את המצבר הדרוש לסוג הרכב אשר בבעלותו של הלקוח. בחירת מצבר הינו תהליך פשוט שאורך מספר שניות , אנשי הצוות שלנו מנוסים בהחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים ולכן התהליך הינו מהיר ומקצועי. 

אנו מאתרים את איש מקצוע הקרוב ביותר לביתכם ושולחים אותו במהירות האפשרית. עקב הניסיון הרב של אנשינו תהליך החלפת המצבר אורך מספר דקות בודדות ואתם כבר יכולים לצאת לדרכם.

פירסט מצברים מתמחה בהחלפת מצברים לרכב , החלפת מצבר לקטנוע , החלפת מצבר לאופנוע , החלפת מצבר למשאית , החלפת מצבר לאופנועי ים ועוד. בעלי מוניטין וותק בתחום המצברים עד הבית.

3 טיפים לתחזוקה נכונה של מצבר

  1. כאשר פותחים את המכסה המנוע יש לבדוק את החיבורים למצבר , האם החיבורים למצבר מחוברים היטב ואינם רופפים . כבלים פגומים שאינם מחוברים כראוי למצבר שלכם יכולים לפגוע בתקינות המצבר ויכולים לגרום כאבי ראש מרובים , לכן כאשר פותחים את המכסה מנוע יש להציץ אל המצבר.
  2.  בדיקת המצבר מבחוץ – האם ישנה קורוזיה על המצבר או כתמים אחרים. כאשר מבחינים בקורוזיה שמתחילה על דפנות המצבר מומלץ לנקות את הקורוזיה ולמנוע ממנה להתפשט לחלקים אחרי של הרכב . בנוסף יש לבדוק אם יש נזילות מהמצבר במידה וזיהינו נזילה יש לפנות לאיש מקצוע מתאים.
  3.  בוץ ואבק על המצבר – בחודשי החורף הגשומים לעיתים חודרים אל מתחת למכסה מנוע כל מיני מזיקים. המצבר לפעמים מתמלא בשכבת אבק או בשכבת בוץ שמצליחה להיכנס אל מתחת למכסה מנסוע , לכן יש לשמור על מראה ויזואלי נקי של המצבר , למנוע בלאי מיותר.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית