You are currently viewing מצבר שנפ Schnapp

מצבר שנפ Schnapp

מצבר שנפ

חברת שנפ היא חברה ישראלית ותיקה אשר הוקמה כבר בשנת 1951. למצברי שנפ ישנו מוניטין והוא מותג בעל שם בעולם הרכב. מצברי שנפ מהווים כ-50% מהמצברים הנצרכים בישראל. המצבר של חברת שנפ הינו מצבר חזק ועוצמתי וישרת אתכם נאמנה לאורך שנים. מכיוון שהחברה היא ישראלית ומייצרת בארץ המצבר מותאם באופן פנומנלי למזג האוויר הישראלי, כלומר המצבר שורד את השרב הכבד בחודשי הקיץ ואת החורף הישראלי, לכן ניתן לומר שבחירה במצרי שנפ היא בחירה נבונה ושקולה אשר תתאים לצרכים שלכם ומתייחסים לכל הפרמטרים של מזג האוויר בארץ.

היכן ניתן למצוא מצברי שנפ?

מצברי שנפ הינו מוצר מוביל בשוק הישראלי , לכן ניתן למצוא שירות ותחזוקה במגוון רחב של סניפים , מוסכים וחנויות. כמו כן ניתן לראות המלצות של בעלי מקצוע אשר ימליצו על המצבר של חברת שנפ עקב ניסיון רב בעבודה עם המצבר. למצברי שנפ אלפי נקודות מכירה בכל קצוות הארץ מצפון ועד דרום לכם תמיד יהיה בעל מקצוע זמין אשר יצליח לאבחן את המצבר ודרך תחזוקה והתמודדות. לצרכן הישראלי המצבר מוכר ובעל שם.

יתרונות המצבר

מוצר ישראלי – מיוצר בארץ אנחנו יודעים מי האבא ואמא של המצבר , החברה מוכרת בשוק בישראלי ויודעת לתת מענה. מצבר מתאים למזג האוויר הישראלי – זהו יתרון בולט. מרבית המצברים המגיעים אלינו מחו"ל מותאמים למזג אוויר אירופאי לכן יתרון בולט לייצור המקומי הסתגלות והתמודדות עם מזג חום קיצוני. שירות באלפי נקודות מכירה , המצבר מוכר בכל מוסך ורשת שיווק ויודעים לתת מענה מקצועי ואמין.

חברת שנפ פועלת למען איכות הסביבה , החברה פועלת בשיפור תמיד לצורך התייעלות ושמירה על תקנות זיהום הסביבה. המפעל דואג לתהליך המחזור של מרכיבים ובכך אינו פוגע בזיהום הסביבה ודואג להתייעלות מתמדת.

שבעה עשורים שהחברה מספקת מוצרים בסטנדרטים בינלאומיים ושומרת על מוניטין כמותג על בשוק הישראלי.

לקוחות חברת שנפ

לחברת שנפ אלפי לקוחות מרוצים בארץ ובחו"ל. הלוקחות הבולטים והמשמעותיים הינם משרדי ממשלה , צה"ל , חברת החשמל , יבואני רכב , התעשייה האווירית , מוסכים בארץ ובחו"ל.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית