You are currently viewing רכב לא מניע מה עושים?

רכב לא מניע מה עושים?

הרכב לא מניע , מה לעשות? 3 דברים שאפשר לבדוק ולעשות כאשר הרכב לא מניע. רובנו חווינו את הרגע הלא נעים הזה כשאנחנו רוצים להניע את הרכב אך לצערנו הרכב רק משמיע קולות מוזרים ומסרב בתוקף להניע. אז לפני שאתם נכנסים לפאניקה הכנו בעבורכם 3 דברים שאפשר לעשות ולבדוק לפני שמזמינים איש מקצוע.

1.הגורם העיקרי שעושה לנו צרות הוא המצבר. מרבית הפעמים כשהרכב לא מניע מדובר בתקלת מצבר. יתכן שהמצבר התרוקן כי שכחנו לכבות את אורות הרכב או שהמצבר ישן ויש צורך להחליפו. המצבר הוא הגוף האחראי לספק חשמל למערכות הרכב ובמידה והמצבר ריק או מקולקל אנחנו נישמע צליל מוזר מהמכסה המנוע אך הרכב לא יניע.

מספר בדיקות שניתן לעשות כדי לוודא שאכן מדובר תקלת מצבר:

א.לסובב את מפתחות הרכב במידה ואנו שומעים צליל של ניסיון הנעה אך בפועל לא קורה כלום רק רעש מוזר אשר יוצא מהמכסה מנוע.

ב.לנסות להדליק פנסי הרכב – במידה והאור חלש או שאין כלל אור מדובר במצבר תקול

ג.רעש של טיקטוקים כאשר מסובבים את מפתחות הרכב

ד.ניתן לנסות להשתמש בצופר הרכב במידה והצופר חלש או כלל לא עובד מדובר בתקלת מצבר.

ה.במידה וכל הסימנים מציגים שאכן מדובר בתקלת מצבר ניתן להניע את הרכב בעזרת כבלים. כדי לעבור להסבר על איך מניעים בעזרת כבלים יש ללחוץ כאן

ו. ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות שלנו ואנו נדאג להגיע עד אליכם כדי להחליף את המצבר

2.תקלה בסטרטר של הרכב – כאשר אנחנו מסובבים את מפתחות הרכב יש תהליך שלם אשר מתחולל במערכות הרכב. המפתח למעשה מפעיל את הסטרטר וכאן מתחיל התהליך – הסטרטר אחראי על התחלת סיבוב המנוע והתחלת הנסיעה בפועל. במידה וערכתם את הבדיקות של המצבר שציינו וניתן לומר שהמצבר תקין אזי כנראה מדובר בתקלה הקשורה לסטרטר ובמידה כזה יש לפנות למוסך אשר מתמחה בבעיות חשמל של הרכב.

3.תקלה באלטרנטור של הרכב – תפקידו של האלטרנטור ברכב הוא למלא את המצבר כאשר הנכם נוהגים. כך אנו מונעים ממצבר הרכב להתפרק ובעזרת האלטרנטור אנו למעשה דואגים לטעינה תמידית של המצבר כאשר אנחנו נוסעים ברכבנו. כאשר נדלקת נורה בלוח השעונים של הרכב בצורת מצבר כנראה שהמצב ריק כי האלטרנטור מקולקל ואינו מצליח להטעין את המצבר כאשר אתם נוהגים

אין צורך להתבלבל מכל המושגים ולא צריך להיכנס לפאניקה. אלה למעשה חלקי הרכב וכך הוא פועל. פירסט מצברים מתמחה בהחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים. אנו נדאג להתאים את המצבר לרכב שלכם ובנוסף נגיע עד לביתכם כדי להחליף לכם את המצבר ברכב. אנשי המקצוע שלנו אחראים להחלפת מצברים של מאות לקוחות בחודש וידאגו לבצע בעברכם את תהליך החלפת המצבר לתהליך מקצועי ובטיחותי. המוקד שלנו זמין בעברכם 24 שעות ביממה לכל שאלה אנו נדאג לעזור ולחלץ אתכם בכל תקלת הקשורה למצבר. מצברים עד הבית הינו תחום ההתמחות שלנו ואנו נדאג שתמשיכו בשגרת יומכם כרגיל במהירות האפשרית.

לקוחות מספרים על שירות מצבר עד הבית

"שירות מעולה איש מקצוע מבין עניין שעשה את העבודה במהירות תודה רבה רבה "

סהר טויטו  

5/5

"נתקעתי באמצע הלילה ופשוט לא ידעתי מה לעשות , אחרי 25 דקות הגיע הטכנאי והחליף את המצבר. הצלתם אותי "

מיכאל ברודסקי

5/5
החלפת מצבר

"הגיעו אלי תוך זמן קצר עם המצבר המתאים וכבר אחרי רבע שעה המשכתי אל דרכי, ממליץ בחום "

רובי בדלוב

5/5

אז למה לפנות אלינו?

שירות מקצועי

זמינות 24 שעות

מצבר לקטנוע

הגעה מהירה

מחירים אטרקטיביים

מצבר לקטנוע

שירות עד הבית